Дистанционното провеждане на одити спомага за оптимизиране на времето, пътуванията и разходите за традиционното осъществяване на одити и подобряване на качеството и детайлността на докладите от одит.
Този, базиран на технологиите, подход насърчава иновацията в динамичната глобална бизнес среда. Тъй като бизнесът разширява операциите си и веригата на доставки в международен план, нараства важността на комплексния подход към целите, свързани с качеството, безопасността и устойчивостта в рамките на една организация. Ефективното извършване на одити и проверка от трета страна на площадки и дейности на вендори, ще осигури не само оценяване на ефикасността на процесите, но и намаляване на разходи и присъщи за рискове за бизнеса, при същевременно подобряване на условията на работа и спазване на етичните бизнес практики.
Извършването на дистанционни одити намалява свързаните с тази дейност разходи и оптимизира времето, необходимо за пътуване до одитираната организацията. По този начин организациите могат да оптимизират инвестираните в тяхната одитна програма средства и да осигурят по-голяма прозрачност, чрез предоставянето на възможност на по-широка аудитория да наблюдава одита в реално време.
Дистанционно провежданите одити спомагат за намаляване на риска в опасни локации. Одитирането във високо рискова среда традиционно е повод за загриженост, поради наличието на фактори, които влияят върху здравето и безопасността и са свързани с достъпа на одитор, който не е обучен за работа в рискова среда. Решението InView от Intertek би позволило извършването на дистанционно оценяване на площадка, чрез съдействието на обучен служител.
Решението за дистанционни одити може да се прилага за услугите от Business Assurance портфолиото на Intertek - сертификация на системи за управление, одити от втора страна, осигуряване на веригата на доставки, 360 Brand Experience, както и като допълнение към обученията на Intertek Academy.
