Intertek Academy акредитация
Глобалните тенденции на все по-широко навлизане на автоматизацията и дигитализацията в различни сектори и свързаните с това рискове за бизнес организациите, извеждат на преден план необходимостта от повече фокус върху наличните познания в организациите в областта на управлението на промени, осигуряване на информационната сигурност и непрекъсваемостта на бизнеса.
Компаниите непрекъснато се изправят пред ситуации, в които им се налага да се справят с променящи се обстоятелства на пазара, в бизнес средата, в институционалната рамка, условията на дейност и процедурите в самата организация и т.н. Този процес трябва да се контролира и управлява през целия период на промяната, за да постигнем желаните резултати и за да сме сигурни, че той протича именно по начина, по който целим без изменения, усложнения или промяна в курса.
Без промяна, всяка фирма е обречена на неуспех в дългосрочен план.
Цели на курса
След курса делегатите ще усвоят умения за успешно и ефективно участие като лидери и членове на екипите по управление на промяната в организацията.
Теми на курса
- Контекст на промяната
- Ограничения и съпротива
- Стратегии и процес за промяна
- Роли в управлението на промяната
- Управление на риска и непрекъсваемостта на бизнеса
- Контрол и наблюдение на промяната
Профил на участниците
- Среден и Висш мениджмънт на организации във всички сфери на бизнеса
- Експерти, участващи в проекти за промяна
- Всички, които биха искали да развият и усъвършенстват уменията си да постигат по ефикасен и ефективен начин желаните бизнес резултати, като управляват успешно процесите на промяна в организацията.
Предварителни изисквания
Няма предварително изисквания