Предоставяме възможност да идентифицирате и минимизирате рисковете, присъщи на Вашите операции, верига на доставки и системи за управление на качеството.
Научете повече
Оценяваме как продуктите и услугите Ви съответстват на и надминават стандартите за качество, безопасност, устойчивост и представяне.
Научете повече
Валидиране на спецификациите, стойността и безопасността на суровините, продуктите и активите.
Научете повече
Официално потвърждение, че Вашите продукти и услуги отговарят на всички признати външни и вътрешни стандарти.
Научете повече
Обучение, базирано на ISO 26000
ISO 26000 предоставя указания за основните принципи на социалната отговорност, за идентификацията им и за диалога със заинтересованите страни, за основните въпроси и областта на действие по отношение на социалната отговорност и за начините на приемане на социално отговорно поведение в организацията. ISO 26000 подчертава важността на резултатите и подобряване на постиженията по отношение на социалната отговорност. Изискванията са разработени, за да бъдат от полза за всички видове организации в частния, обществения и нестопанския сектор, независимо от тяхната големина и дали работят в развити или в развиващи се страни.
Цели на курса
Теми на курса
Обучението е подходящо за: мениджъри на всички нива, представители на отдели по Човешки ресурси, консултанти, оценители на системи за социална отговорност, вътрешни одитори и за всички, които искат да разширят знанията си за КСО.
Предварителни изисквания
Имате въпроси?
Description